fredag 4. januar 2013

Hjemmesykehus

Natten gikk greit men det minket kraftig i pilleglasset. Her blir det hjemmesykehus i helgen Snart lunsjtid og jeg ligger fremdeles under dyna. Men det er vel det pasienter skal gjøre. Nå håper jeg det roer seg med antall svineinfluensamistenkte så det blir plass til meg på Ahus. I dag er det fredag og det betyr helg, VG levert på døra og mannen hjemme. Samler på alt postivt jeg kan og tar noen timer om gangen.
Har begynt å pakke ned jula en uke tidligere enn planlagt. Adventslys, gardiner og utelys får pynte videre til søndag som er 13.dag jul.


11 kommentarer:


  1. Du er flinke å fortelle og tenke positivt. Tenker på deg.<3
    Har du tatt svineinfluensa vaksinen?
    Den tok jeg for 3 år siden og har ikke tenkt å ta den om igjen. Det har vert litt for mye snakk om bivirkninger av den. Men har tatt influensa vaksine. :) N M.

    SvarSlett
    Svar
    1. Har aldri tatt den og vil ikke gjøre det nå heller Skremmende mange som har alvorlige bivirkninger. Når jeg skriver svineinfluensamistenkte så er det fordi det er veldig få som faktisk har smitten Heldigvis:)

      Slett
  2. hehe viktig å ha en stress fri zone, holde deg under dyna hele dagen når du er pasient :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Klarer ikke holde meg helt i ro så flyttet med over til godstolen med lillepc i fanget Erik laget middag og vasket opp jeg bare stresser ned ;)

      Slett
  3. Wow Anna just caught up after a few days at work - what a week you have had. And very frustrating not to be able to see who you want to see surgeon wise. Hope you have as pain free a weekend as you can with good company and hope you have better success next week. The translations are not perfect but I hope I have got the gist. Thinking of you , lots of love Lou Lou xxxxxx

    SvarSlett
    Svar
    1. You have got it all right so the translation must be ok. Erik made me dinner and I just relax ans sress down With help from a lot of pills

      Slett
  4. Jeg sender deg en varmende tanke Klem

    SvarSlett
  5. Og bare så det er sagt, "mormor jo" er Heidi i Moss Så vet du det også :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da vet jeg det:) Hadde nok gått gjennom hele vennelista mi for å finne ut hvem som er mormor. Har en del farmorer men ikke så mange mormorer så hadde vel snirklet deg inn:) Men nå vet jeg det Setter stor pris på din omtanke Du har så mye å stri med selv at du inspirerer meg til å stå på

      Slett
  6. Dagen er aldri den samme uten Vg :-) Å lov å sove lenge når en ikke er i form :-) klem fra oss 3 i Sandnes

    SvarSlett