tirsdag 8. januar 2013

Gjensyn med Ahus

Hadde time på poliklinikken kl 12 og kl 12:30 lå jeg i en sykehusseng. Samme avdeling og samme rom som i november. Legen var veldig sympatisk og dyktig så han fikk jeg tillit til med en gang Håper bare det er han som skal undersøke og operere med videre. Dr Thomas Heggelund heter han.
På sengeavdelingen ble jeg ta varmt imot av sykepleiere som husket meg godt igjen Så kjekt å se deg igjen og så trist, sa hun fra Stavanger. Forstod godt hva hun mente De er så snille og passer på meg alle sammen Jeg er glad for å være på denne avdelingen når jeg først skal være her. De har det så trivelig på jobb og det smitter over på oss pasienter. Her er det til og med julepynt enda. Lysestaker og fine nisser flere steder i korridoren og julekaker og frukt på begge bordene i spiserommet Hjemmekoselig og hyggelig Og ekstra stas at de er enige med meg om at 20.dag jul er da julen er slutt.

 
 
Planen videre er at jeg skal undersøkes i narkose og så til MR undersøkelse. De har tatt masse blodprøver og jeg var oppe på anestesiavd og fikk satt en veneflon i mine trange årer. Den er vond så jeg skal få en ny i kveld. Når de andre undersøkelsene blir vet jeg ikke enda. Det viktigste er at jeg har fått smertestillende og kan få slappet av. Har sovet litt i ettermiddag og det er godt tegn.
Mannen var på besøk tidligere så resten av dagen og kvelden blir det TV og Lillepc'en. Har egen TV og seng ved vinduet Så alt burde vært velstand og glede. Men...........






4 kommentarer:


  1. :-)
    Godt du får narkose under undersøkelsen..
    N M..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hadde ikke vært mulig å undersøke meg uten :(

      Slett
  2. liker så godt bildene du legger ut, de letter alltid på smilet =)

    hvordan er dagen i dag, mamma?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er som i går smertefri og behagelig

      Slett