lørdag 5. januar 2013

Julen over

I dag skal juletreet avpyntes og julegardinene ned så nå er vel egentlig julen over. Adventsstakene skal lage kos i stuen i kveld også. En i hvert vindu blir12 stk totalt og veldig mørkt når de pakkes ned.

I kveld begynner ny serie av Hver gang vi møtes på TV og det gleder jeg meg veldig til. Akutten på Ahus har kun et TV og kaos av folk så der nytter det ikke å se noe. Dermed blir det enda viktigere for meg å holde meg hjemme til mandag. Men nå sliter jeg forferdelig med å holde smertene nede og det går på stumpene løs. Har to typer piller og begynt med de sterkeste også på dagtid. Jeg kan enda øke dosen en del men det nærmer seg maks og sykehus. Heldigvis nærmer det seg også mandag.

Nå blir det kaffekos og VG Helg. Vi bor 800 meter fra postkassene så å få VG levert på dørmatta lørdag og søndag er en herlig luksus.



6 kommentarer:


  1. Gått det snart er Mandag, du må bare få det overstått. Så går det rette veien etterpå. Da kan det kun gå en vei, oppover !
    God bedring til deg.. N M.. <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Rart at jeg gleder meg til å gjennomgå så mye smerte. Men det går som du sier bare oppover etterpå Håper bare jeg slipper med en operasjon men tror vel egentlig at jeg må ha to store:(

      Slett
  2. Du har noen tøffe uker forann deg, og det er ikke alltid like greit å vite hva en går til. Tenker på deg, og håper alt går greit.klem fra Torill

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Torill. Prøver å la være å tenke Tar vare på øyeblikket og konsentrer meg om det Ser jeg for langt frem er jeg redd jeg knekker

      Slett
  3. Kos deg me avisa å dagen i skogen, Når julå e rydda vekk vente nye dager me nye muligheter :-) klem fra oss 3 i Sandnes

    SvarSlett
    Svar
    1. Nye muligheter blir det Nesten hver dag Har bare litt jeg må få gjort ferdig på sykehuset først ;)

      Slett