søndag 13. januar 2013

God søndag

Minus 17 grader og alle trær er dekket av et tykt lag rimfrost. Vakker syn her oppe fra 2.etg men godt og varmt under dyna.
Det er tømme-skylle-rense-dag i dag. Alt må være klart til i morgen tidlig. Jeg er nr 1 på programmet så de vekker meg nok kl 06:00 og følger meg i dusjen. Håndklær, ren pyjamas og de lange hvite operasjonsstrømpene ligger klar allerede.
Men først skal det tømmes i fordøyelsessystemet. Har fått inn 4 flasker Klyx og kun en er tom så det blir en lang dag før etterfølgende rensing skal foretas.
Jeg måtte ha ny veneflon og det mente sykepleieren at hun skulle klare hvis jeg ga henne lov til å forsøke en gang. Det fikk hun og den satte hun midt inne i albuleddet Venter til vaktskifte og så spør jeg om jeg kan få gå opp til anestesi og få en ny
Ikke mye å klage på i dag forstår dere så da har jeg det vel bra da? Savner mannen min og gruer mg til det som kommer, men jeg har ikke smerter fordi de har gått tilbake til den medisineringen som fungerer I morgen er vel Botoxlegen tilbake men jeg er klar til kamp om han vil endre medisinene. Dr. Riis fra Stavanger som har vært her i helgen er helt enig med meg så skal nok vinne kampen.
Monica og Morten var på besøk i formiddag. Så godt å se de smilende glade unge menneskene som vil meg så vel. Gir meg styrke og energi så heldigvis at de tar seg tid til å komme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar