fredag 25. januar 2013

Den store undersøkelsesdagen

Etter å ha tømt mangen i to dager var jeg klar til koloscopi Portøren hentet meg og kjørt med til Gastrolab Der var det liv og røre blant sykepleiere og leger. Lå der i to tomer og lo og koste meg Men de måtte kjøer meg tilbake igjen for de fikk ikke tid.
I dag før kl 9 kom en ny portør og hentet meg tilbake til samme lab Da stod de og ventet på meg meg denne legen var mye dyktigere og erfaren enn henne i går. Så hell i uhell.
Nå er det over og jeg skal spare dere for detaljer De tok 18 biopsier som jeg vel får svar på over helgen.
Nå er jeg tilbake på rommet og får endelig lov å drikke!! Har bedt dem sette av middag til meg for jeg er utrolig, innihampen sulten. Etter lunsj kommer portøtren og henter meg ned til CT avdeling Der får jeg sånn kjekk kontrast i blodet som gjør at det kjennes ut som jeg tisser på meg. Men det gjø jeg ikke altså.
Forteller mer når alle undersøkelsene er over

 
 
Og nå er begge over Har fått spist også så her er det velstand. Har faktisk en god dag i dag og har fått ny romkamerat på 31 Hun er full av liv og har allerede vært nede ( røyker) og kjøpt et Flaxlodd til hver av oss. Ingen gevinst men moro og hyggelig.
Prøvene får jeg ikke svar på før tirsdag Kanskje CT svaret kommer på mandag. Det blir derfor en stille helg og er glad det kommer litt besøk. I kveld kommer kjæresten og litt senere broren hans og kona på vei til hytta.
18.dagen snart over. Jeg er bittelitt lei sykehus men har ikke smerter i dag og liv og røre rundt meg Smiler mye i dag og det er herlig Snart er det suppe og rundstykke Hver dag kl. 17:30 varieres det mellom asparges, blomkål og tomatsuppe. Får meg en pille først jeg så blir det hyggeligere når mannen kommer snart.
 
 
 

 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Da håper jeg at du får noe alvorlig godt til middag!!! Følger deg, og tenker på deg, Annlaug!
    Stor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var nydelig Skinkegrateng og salat. Takk for omtanken Xristina Det varmer og støtter

      Slett
  2. Wow they must have taken enough of you now to determine how to mend you! Well done to you. Hope you have a good night sleep Anna, love and kisses. xxxxxxxx Lou

    SvarSlett
    Svar
    1. Feeling fantastic righr now:) No pain and not quite sober. Keep it like this over the weekend and then I hope they have found out how to fix me ;) xxxx

      Slett
  3. Gøy å lese at det går bedre. Stå på og god natt. Else

    SvarSlett
    Svar
    1. Bedre på grunn av piller og fordi jeg har begynt å akseptere en mulig stomi Roligere nå ;)

      Slett