lørdag 12. januar 2013

Nå er alt bra igjen

Erik hadde med seg epikrisen fra siste operasjon og der har kirurgen forklart hvorfor jeg ikke tåler de ulike medikamentene og hvorfor jeg skal ha denne Jeg sa vi ikke trengte finne opp kruttet på ny og det var han enig i Skal la de to pleierne med negativt kroppsspråk få lese det også, Haha!! Nå er jeg smertefri og om noen timer er jeg ikke så tett i hodet lenger heller Ble mange tårer i morges også før de tok til vett. Men nå er alt bra:)

  
 
Enda mer positivt er at jeg nå har fått dato til undersøkelse i narkose Jeg står som nr. 1 på operasjonslisten til mandag 14. januar. MR blir kanskje samme dag men tvilsomt, så nå skjer det endelig noe. I kveld skal jeg kose meg uten smerter. Gå en tur ned til Narvesen og kjøpe med frisk, oppskåret ananas og noe annet kjekt. Kanskje det er noe godt til kveldsmat siden det er lørdag Det var grøt til middag Nydelig. Jeg stod i matkøen og hørte på dem som skulle ha halv porsjon, en liten prott, bittelite osv. Da det var min tur ba jeg om mye, en stor porsjon. Da lo de bak meg og sa det var det beste de hadde hørt på lenge. Noen må da ha da næringsvett her var mitt svar. Ca kl 20:30 går feilmedisinen ut av kroppen og da kan øyene holde seg i system så jeg får sett TV. Hver gang vi møtes er et nydelig program. God kveld alle sammen.
  
 
 
Ofte når man er høyt oppe så revner noe av grunnen og fallet gjør uhorvelig vondt. Sånn ble det i dag. En telefonsamtale fikk meg til å tenke og min diagnose har blitt mye verre Får gjøre opp status i morgen. Nå et det TV kos

11 kommentarer:

  1. Hei Annlaug:-). Det er fint å lese at det ser mye lysere ut nå. Jeg ønsker deg masse lykke til med det som skal skje på mandag og en fortsatt god helg.

    Hos meg er det bra, jeg prøver å nyte hver dag og setter pris på at jeg er frisk. Nå har jeg satt en bolledeig, så blir det skillingsboller og kakao til guttene og meg i ettermiddag.

    Klemmer fra din ekskollega, Kjersti

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Kjersti. Følger med deg på det lille du skriver på FB og det ser ut som du og guttene koser dere Ingen mann som skal være med og dele skillingsbollene ;)

      Slett
  2. Svar
    1. :)))) Men fikk en nedtur etterpå Se slutten av dagens blogg

      Slett
  3. dette var gode gode nyheter! nå ble jeg glad :D ha en flott kveld og nyt godene som finnes =)

    SvarSlett

  4. Hvorfor må det alltid en mann til, Leif måtte slå i bordet for meg.. Så jeg ble innlagt på sykehuset når jeg ble operert siste gang. Det er godt gjort Annlaug at de hørte på deg. Stå på,det er du som kjenner kroppen best.. Krysser fingrene for at alt går iorden ..
    God bedring.. :-) N M..

    SvarSlett
    Svar
    1. De hørte på meg men Erik var der han og Satt ved sengen min men sa ikke noe Men det hjalp nok uansett. Pleier å ha ham med når jeg har noe viktig som skal gjennom Burde ikke vært sånn

      Slett
  5. Godt ting lysner, me tenke på skogstanten vettu :-) Hilsen oss 3 i Sandnes

    SvarSlett
  6. Klem til deg og kose deg med lørdagskvelden :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kos til deg også:) Jeg får kveldsmedisinen kl 22 så da sier jeg god natt og håper på en god natt

      Slett