onsdag 16. januar 2013

Resultatet som forsvant

Tok en serie undersøkelser i dag som så ut til å gi oss et resultat etter første del. Litt for intimt å forklare hva undersøkelsene gikk ut på, men det er ikke så viktig. Neste økt ble det litt mer tvilsomt for legen og siste økte ble han så i tvil at han må konferere med ekspertlegen i morgen. Humøret er bedre i dag og smertene mindre Dagen i går var så grusom at den vil jeg ikke snakke mer om.
Hadde besøk av mannen min i dag og det hjelper alltid Han kjenner meg så godt at vi sammen klarer å rydde opp tankene mine. Min lille Nallebamse gir meg kos og klapper meg på kinnet. Sykepleierne rister nok litt på hodet av meg med se fleste koser seg med meg.
I morgen er en ny dag og kanskje det da blir resultat av hva de enn sjal undersøke. Har fått ny romkamerat, Den skjønne eldre damen som har vært her med meg i 8 dager og sp fint sa Sov godt når vi slukket lyset, kommer jeg til å savne. Lurer på om hun nye fra nord snoker?


    

1 kommentar: