torsdag 17. januar 2013

Mørke grå, mellom grå, lys grå og nærmere hvitt



Slik har dagen min vært, Da trenger jeg vel ikke forklare så mye mer. Lå i sengen og stirret i taket til etter middag, Legen hadde ikke tid til meg i dag men sykepleierne samler inn bevis som han får overlevert i morgen. Urinprøven var fin så tvilsomt om det er fistel der også. Men den andre er der de må bare finne den.
Dagen ble bedre og litt lyse grå så jeg gikk ned og sjekket hyllene på apoteket. Klarte å kapre med meg noen prøver på en flott bodylotion før jeg gikk videre til Narvesen. Klarte ikke bestemme meg for hva blad eller magasin jeg ville ha så kjøpte kun en boks ananasbiter. PÅ vei opp igjen jeg passerte blomster/gavebutikken og der fant jeg DE lekre store lilla julejulene til å henge fra taket eller i et vindu 50%. Kjøpte begge to jeg, men så var det en samme størrelsen i sølv så da måtte jeg jo ha den og for lilla og sølv er lekkert sammen Særlig disse som hadde dekor utenpå også. Det var 3 stk. like men litt mindre som jeg fikk til samme pris. For et varp! En hel bærepose med adventspynt for 200kr.


Så vidt kommet meg opp i sengen så banket det på døren og Mette kom på besøk. Med et lekkert magasin Country Living. Perfekt, med lekre farger, vårbilder og gode tips. En god prat med skjønne Mette og i kveld kommer Monica og Morten. Dagen ble helhvit igjen




6 kommentarer:


  1. Du skriver så mye fint Annlaug enda til at du har masse vont. (SMERTER).. God bedring.. :)
    N M..

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk;) Hjelper å skrive ned tankene mine og så slipper jeg å gjenta for alle hver gang de ringer De som bryr seg leser min blogg og følger utviklingen min der. Det gjør godt å vite at så mange bryr seg om meg Særlig nå når alle batterier er helt flate

      Slett
  2. Godt å lese du tar deg tid til litt shopping mellom slagene, Håper det går mot lysere tider for deg snart nå :-)
    Me tenke på deg vettu :-)

    Hilsen oss 3 i sandnes

    SvarSlett
    Svar
    1. Erik syntes også det er et godt tegn og damen i butikken her smiler veldig hver hang jeg kommer :)

      Slett
  3. har slike kuler her hjemme også, bare i en mye mindre skala =) som passer perfekt til det lille juletreet vi har :D feirer litt jul enda her i heimen!

    tenker masse på deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Dere starete jo jula lenge etter oss andre:) TTenker masse på deg også Er så glad i deg

      Slett