onsdag 9. januar 2013

Det kveldes på Ahus

Sykehuset våkner til liv ca halv ni om morgenen og begynner å gå til ro ca halv åtte. De fleste har slukket lyser halv ti om kvelden og det gjorde også jeg i går. Men en time senere fikk jeg Ketorax intravenøst og muskelavslappende samme vei. Sov så godt at jeg gleder meg til natta nå allerede.
Dagen har sløvet seg avgårde på et vis Frem til middag fastet jeg men da fikk jeg beskjed om at det ikke blir MR i dag Er satt opp til Øhjelp MR så da blir det vel innen en uke. Det er en av avdelingene her på Ahus som ikke fungerer optimalt. Sengeposten hvor jeg ligger derimot, har ikke mye å sette fingen på.
Mannen min var på besøk i dag også. Jeg klarte å vinne 75 kroner på Flax så spanderte pølse og kaffe på ham siden han hadde glemt lommeboken på rommet mitt. Da ble han imponert og vi fikk en god latter.
Ikke nytt å rapportere fra sovesal C på Ahus. Jeg får god smertelindring og godt stell så har det så bra som jeg kan.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar