tirsdag 15. januar 2013

Vond, vondere, vondest

Smerter hadde heg fra før, store smerter Men etter undersøkelsen i narkose med skalpell i går er det så vondt at jeg kan ikke beskrive det. Blødning, kramper og smerter har vært dagen min i dag Nå var det er "snill" sykepleier som ga meg ny dose morfin etter 3 timer i stedet for 4. Pluss litt muskelavslappende så nå er det veldig mye mindre vondt.
Flatt ut hele dagen og tårer kan jeg ikke ha flere igjen av. Et punkt på dagen ville jeg bare gi opp. Det er jo ikke mulig men det var slik det føltes
Mulig det blir fargeprøve med høytrykk i kveld. Lege har jeg og sykepleier men ikke undersøkelsesrom. Jeg håper det blir i morgen for den endetarmen min bør få ro til å gro litt. En tung, vond,og trist dag,


4 kommentarer:


  1. Håper at du får operasjon i måren. De kan ikke bare stappe i deg smerte medisiner ,du blir ikke frisk av det. det er ikke heltdikt med all den smerte medisinen, du får abstinenser av de når du ikke skal ha de etterpå. :( Jeg krysser fingrene for at de snarest gjør noe.. God bedring.
    Alt blir så mye bedre etter på, men tøft mens det står på.. Klem N M..

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå har det gått noen dager og det blir ikke operasjon nå uansett slik planen var De har funnet en kraftig betennelse i hele endetarmen Denne må leges først

      Slett
  2. dette var ikke noe hyggelig lesing :/. onsdagen blitt noe bedre? venter spent på en kjekk oppdatering. =)
    glad i deg mamma, stå på!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei onsdagen ble ikke noe bedre men etter det har jo mye skjedd:) Glad i deg også

      Slett