søndag 27. januar 2013

Natt på rom 2212


Sovnet som en stein. Sover virkelig steiner? Før 22:30 i går og sov til 04:00 i dag. 5 en halv time er vel ikke så ille men kjedelig å vøre våken på et sykehus der alle sover og nattevaktene steller med sitt. Fikk en Ketorax i.v. men  bare med 70% effekt. Tenker positive tanker, konsentrerer meg om pusten, snur meg til ene siden, snur meg til andre siden men like våkens fordi kroppen ikke klarer slappe av med murrende smerter. At hun livlige i nabosenga stønner og sukker i søvne hjelper ikke mye Hun har vondt hun også.
På med morgenkåpe og lillepc under armen ut på spise rommet. Så her sitter jeg da, men bloggen og en kopp nypete og klager For det er del det jeg gjør? Diskuterer med nattevakten nytter ikke for gjett hvem som er på vakt i natt? From Soumi Finland


Legg til bildetekst



 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Ha ha.... passende bilde av fru/frøken finland. hilsen hu livlige :p Hilde

    SvarSlett
  2. Vi hadde er skikkelig sammenstøt siste natten 1-0 til meg :)

    SvarSlett