onsdag 13. februar 2013

Enda et steg frem, håper jeg

Skal kuttet enda en sterk pille i dag. Er ikke sikkert det blir noen suksess men uansett så skal denne bort Jeg tok denne tre ganger i døgnet og trapper nå ned etter skjema fra Smerteklinikken. Effekten står ikke i forhold til bivirkningene så gleder meg til å bli helt kvitt den. Blir spennende å se utover dagen etter kl. 11 når jeg normalt skulle tatt den. Jeg er forberedt på en nedtur men det kan også bli et stort steg fremover. " Det kan lett gå godt " sier min gode venn. Enig!








Nå er det morgen og mannen er på jobb. Jeg planla alt nøye i går som vanlig og det har gått fint. Vannflaske på magen, piller i magen og klar for frokost og mer piller. Og kaffe, den har endelig begynt å smake igjen. Den en pillen jeg har tatt endret smaker på det meste men nå stabiliserer det seg heldigvis. Nyter kaffen som dere ser.






Jeg har vært sengeliggende mer eller mindre siden tidlig november. Nå er det på tide å begynne å trene opp musklene igjen Jeg er så svak så må begynne veldig forsiktig. Tror jeg skal lage meg et opptreningsskjema i dag og holde meg til det. Vil så gjerne være frisk så har lett for å ta for hardt i. Jeg må innse at 2 min med en øvelse nå er mer enn 40 min når jeg er frisk. Det gikk plutselig opp for meg at jeg er på vei tilbake!!! Jeg sitter her og planlegger mikrotreningsprogram. For en glede. For et godt tegn. Lager planen i dag, kanskje. Og absolutt ikke noe trening i dag. Men har begynt å tenke på det og det er nesten helt utrolig.





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Behandlingsplan med nedtelling:

  • 1 antibiotika x 2. Ferdig!
  • 2 dager igjen til MR tynntarm med kontrast  
  • 3 dager igjen av en bet.demp.x2  Halvert dose
  • 3 dager igjen av kortisonbehandling kveld!!!!
  • 10 dager igjen av betennelsesdempende x 1
  • ca. 15 dager igjen til ny undersøkelse ( dato?)
  • 32 dager igjen av antibiotika x 1 ( 33 dager til rødvin)
  • 7 faste smertestillende x 5 Men redusert med 2 stk pr dag 
  • 3 tilleggsmedisin ved smerter (daglig))
  • Kvalmestillende ved behov (daglig)
  • Nedlegging av Klagemuren (bloggen) så fort jeg er på beina igjen, så hold ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar