lørdag 23. februar 2013

TV lørdag

VM på ski og en god sofa er en fin kombinasjon Men når de viser VM fra 2003 er det langt over min interessegrense. Så da blir det sofatv i ettermiddag og nytt Hagetidend i formiddag. I kveld er det siste program med. Hver gang vi møtes. Gleder meg allerede til neste runde.




I går var planen å bare slappe av men så måtte jeg på apoteket og hente mer smertestillende og mer vitaminpiller. Mannen får ikke utlevert de pillene uten spesiell fullmakt som vi begge må signere på apoteket, samtidig. Det har vi ikke gjort enda så da måtte jeg hente dem selv. Resultatet ble litt mer smerter om kvelden og tidlig natt fordi jeg måtte ta en Vival mot krampene. I morgen skal vi til svigermor som blir 86 år så i dag skal jeg bare slappe av og samle krefter. Har fått en liten urinveisinfeksjon igjen. Prøver å drikke den bort med sitronvann og store mengder C-vitamin. Kjennes ut som det fungerer, men den holdt meg våken i timevis i natt. Litt veldig glad likevel fordi det ikke var de vanlige smertene som holdt meg våken eller som vekket meg. Det går fremover!



 
 

God lørdag til dere. Nå skal jeg kose meg med vårblomstene i hagebladet mens jeg ser ut på snøen som laver ned. Og selvsagt kose meg med risengrøt til lunsj og havregrøt i ettermiddag.



 
 
 

3 kommentarer:

  1. Kos deg med bladene du. Her er strålene sol i dag og. Jeg skal ta en tur på Kilden, fikk to gavekort på 500kr. hver i posten i dag, ett på H&M og ett på Cubus, så nå svir de i håndvesken. Har lys til å kjøpe ett par fine jumpere for de fineste er utsolgt. Trenger ikke noen ting for jeg har hatt kjøpedilla siden jeg kunne komme inn i normale klær, men du så kjekt det er å pynte seg med noe nytt, der er vi helt på lag, og så vel vi føler oss når vi får stelt oss litt. Sitronbrus, sitron i vannet og juice av sitrus er rådene jeg og har fått av legen når blærebetennelsen herjer. Klarer du å få tatt det i fødselen så er ingenting bedre, mer medisiner på toppen av de andre er gjerne ikke så heldig. Lykke til og kos deg under teppet i stolen. Ha en kjekk lørdag og kos deg hos svigermor/svigerfar i morgen. Nå skal jeg snart ned å få lagt på plass vognkortet i bilen og komme meg på tur. Vi har byttet inn volvoen for Arnfinn hadde lyst på BMW nå. Pleier de ikke alltid å få viljen sin?? Klem. Else

    SvarSlett
  2. Sånne gavekort kommer med innebygd varme så må brukes fort slik at de ikke svir hull Nytter ikke om garderobeskapet sprekker. Håper du fant noe smålekkert :)
    Blir ny bil her også i løpet av året Men ikke i dag.....
    Drikker og drikker og virker som jeg får tatt knekken på dette grapset Ha en fin kveld, Else

    SvarSlett
  3. :-) ble 3 jumprer, 1 bukse og 1 golfjakke som skal trøs inn i skapet, må gjerne stjele litt plass hos mannen snart, men den tid den sorg. En innbringene tur. Håper det ikke går lang tid nå til du er i form til å fornye deg. Kos deg med norske triumfer og vær glad vi slipper å springe der. Fortsatt fin dag. Else

    SvarSlett