torsdag 2. mai 2013

Dag 3 etter

Våknet av smerter kl 04 og fikk ikke sove En times tid etter skulle nabodamen på do og på vei tilbake ble hun stående ved senga mi i over en time Koselig dame men har en forferdelig livshistorie og akkurat nå trenger jeg ikke det. Jeg vil ha blomster , glede og liv!
Frokost på senga , liggende. Er man pasient så er man. I morgen er det nok slutt. Da er det opp på sengekanten
Klarte å stelle meg selv men så måte jeg få smertestillende og la meg igjen .
Så var det opp og gå To ganger opp og ned i korridoren. Flink? Da jeg kom til glassveggen og så sola og blomstene begynte jeg og gråte. Jeg skal ut i livet igjen !!! Det ble for mye for mer så da gråt jeg fordi jeg gråt. Nå et vi to som gråter av alt men den andre har nylig fått en stor vakker datter. Er ikke livet fint og skjørt




Litt mindre runde kinn i dag så slipper endelig vann

9 kommentarer:

  1. Får håpe det går framover Annlaug.:-)
    Herdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Herdis.Nå går det fremover time for time. Men har et stykke igjen

      Slett
  2. God bedring Annlaug:)

    SvarSlett
  3. heheh, liker at du gråter fordi du gråter :D snart så er du ute med blomstene dine igjen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du kjenner meg for godt vennen, or det vet du er et bra tegn:)))

      Slett

  4. Stå på , det går sakte fremover dag for dag. Snart er du hjemme og kan nyte blomstene og sola..
    Hilsen N M
    ..

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) I dag ba jeg om småblomstret dynetrekk sånn savner jg blomstene og våren. Fikk det selv om mannen min måtte legge det på:)

      Slett
  5. Det er viktig å sette pris på livets små gleder og, nå får du i bøtter og spann fremover. Vår, forsommer, sommer, hjem til blomster og ikke minst en mann som får en "ny" kone hjem. Kos deg Annlaug, det har du fortjent etter dette. Klem. Else

    SvarSlett