onsdag 6. mars 2013

Ahus-dag


Nå er dagen her og finstasen henger klar. Jeg skal på langtur og møte nye folk og noen kjente. En spennende dag og alle detaljer er nøye forberedt.

Mannen avspaserer slik at han kan være med meg i dag. Sliten er jeg allerede og alle  klysterrundene i går ga ikke mye ekstra krefter. Enda har jeg to runder igjen i dag før vi kan dra. Skal ikke være der før halv to til blodprøvetaking og så en time etterpå til dr. Thorsen for intern gransking. At jeg gruer meg mer enn vanlig er nok lett å forstå, så mye som jeg skriver om denne dagen.

 
 
En dag på Ahus kan gjøres til en fin dag med en kopp kaffe og litt mat på Narvesen. Og selvsagt skal jeg handle litt i den lille blomsterbutikken. Damen der hilser fremdeles veldig fint på den gode kunden sin. I går kastet jeg rosene jeg kjøpte sist jeg var der oppe for 19 dager siden! Rosene er nydelige, blekrosa, langstilkede og utrolig holdbare. Er ikke umulig at jeg finner noe annet lekkert i tillegg til rosene. Gjør det beste ut av dagen, uansett. Det har jeg tenkt å gjøre selv om det er Ahus-dag.
 
 



3 kommentarer:

  1. Lykke til Annlaug, skal heie på at det viser seg at alt blir bedre. Else

    SvarSlett
  2. Ta det du trenger, grusomt å gå rundt og bare verke, gjør at vi føler oss helt utslitte og har bare lyst til å grave seg ned en plass uten smerter. Små skritt frem og minst mulig smerter mot målet er det beste. Litt må vi alltid kjenne for da vet vi at vi lever. Vondt i en fing eller spenne tåa i en stol så vi kjenner det, men ikke mer enn det. Skal sende gode tanker avgårde til deg i dag. Skulle egentlig lagt dette inn i går, men nå vet jeg at du vil se det. Bjørneklem. Else

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Else :) Det hjalp for udersøkelsene gikk bra Han holdt på nesten en time Det går fremover men stomi er et emne igjen nå..... Skriver mer i morgen
      Takk igjen for all støtten du gir meg
      Klem fra Annlaug

      Slett