søndag 17. mars 2013

Lat søndag

Jeg kaller det sliten søndag. Er så trøtt og vil helst sove. I går sov jeg over to timer på ettermiddagen Klarte ikke å holde øyene oppe. Sov mange timer i natt men klarte nesten ikke å våkne til frokost. Mistenker at pillene gjør meg så sliten så prøvde å la være og ta smertestillende i morges. Nå er klokken over 10 og jeg holdt ikke ut lenger. Det ble i alle fall en mindre pille i kroppen dette døgnet. Svir fremdeles i rørsystemet om jeg ikke drikker litervis med vann. Det skremmer meg litt for hver gang uvi har blusset opp har jeg sovnet slik bevisstløst dagen før. Ikke noe mer jeg kan gjøre enn å ta mine 6 antibiotika hver dag og drikke, drikke og drikke. Men føler at det er noe som ikke stemmer helt.



Smertene i tarmen er der enda men de minker. Det er det ingen tvil om, så da vet jeg at jeg blir bedre. Men det vil nok ta noen uker til, så jeg får være tålmodig og ikke trappe for fort ned. Har ikke tid til dette lenger . Hovedveiene er uten snø og jeg vil ut på kjøre på nye eventyr med lillebilen. I dag skal jeg kanskje ut på tur. Det blir to ganger opp bakken til garasjen så og kan legge meg strekk ut. Har ikke mye muskler og krefter etter måneder til sengs. Eller kanskje jeg bare skal ligge her og lese og sove? Begynner med en dusj når jeg er ferdig med dagens blogg, så ser jeg hvordan dagen blir etter hvert. Skal vaske litt klær i dag og gleder meg! Små ting som jeg har savnet og som gir meg glede.




Ute er det gråere enn grått og ingen tegn til vår, men jeg er så glad for å føle meg bedre at det kjennes som jeg har vår i hjertet. Våryr? Slapp og sliten, men glad likevel. En lat og god søndag til dere alle.








4 kommentarer:

  1. Du har ett utrolig pågangsmot :-) Ser alltid det positive i hver situasjon. Du er fantastisk :-) Jeg beundrer deg ;-)

    Hilsen Monics

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, kjære deg. At du sier dette betyr så mye for meg:)))))))

      Slett
    2. Prøver igjen, jeg krysser alt jeg har og klemmerPå :-)

      Slett
    3. Takk snille mormordeg Håper dine dager er tålig bra også fortiden. Snart kommer våren med tørre veier
      Trulteklem :)

      Slett