tirsdag 19. mars 2013

Frem og opp

Er veien jeg vil. Er veien jeg har strevd meg mot i fire måneder. I dag er siste dagene med antibiotika lokalt for tarmbetennelsen. Et stort skritt opp og frem. Hvordan tarmen nå vil reagere blir spennende men det er mange bivirkninger med denne pillen så jeg selv bør få det bedre.




Skal ta penicillin for urinveisinfeksjon i tre dager til. Den har også mange bivirkninger som sliter på kroppen. Var en lang tur til Ski i går og da fikk jeg ikke nok vann. Fikk så stor svie i urinrøret at jeg gråt. Flyttet inn på do med vannkanna og etter to liter vann i sirkulasjon ga det seg. Etter fem dager på penicillin er ikke dette helt bra. Får ta kuren ut de siste tre dagene og se hva som skjer. Penicillinen slår meg helt ut så jeg sover flere timer hver dag Blir så lei meg. Men da kommer min skjønne mann og holder rundt meg og minner meg på at det er bare noen få dager igjen




Blir en spennende helg og kommende uker. Da finner jeg ut hvordan tarm og kropp reagerer uten medikamenter. Men i dag er alt som normalt med piller og smerter. Mindre smerter om dagen, ikke smerter om natten og enorme smerter om ettermiddagen. Kanskje det også endrer seg til helgen?


Klikk på bildet for å få det større
 

2 kommentarer:


  1. Krysser fingrene for deg.. Håper det går bra med tarmen uten tabletter.. Masse god bring Annlaug, du er tapper...
    Klem . N M..

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) Jeg er så sliten at jeg har lyst å hyle men det nytter jo ikke Får bare stå på

      Slett