fredag 29. mars 2013

Påske i Huset i skogen


Kan ikke huske en påske med så mye fint vær. Mannen er ute nesten hele dagen og nyter og nyter. Jeg var ute kun en time i går, men synes det er herlig med sollyset som strømmer inn gjennom vinduene.
Det var en smertefull og tung morgen i går. Så ringte telefonen og jeg fikk en skulder å gråte på hos min kjære tante . Jeg fulgte hennes råd om å øke medisineringen. Hun har lang erfaring med smerter. Resten av dagen ble smertefri og fylt med smil og latter. Kunstig, for det er pillene som skjuler smertene og gir meg en lett følelse i hodet. Liker det ikke!!!!!  Men jeg velger å ha en fin dag i dag også, selv om det er ved hjelp av piller. Jeg trenger en pause, for nå er lageret mitt tomt



 

Deler noe glimt fra den fine gårsdagen:

(Klikk på bildene for å se dem større:)



Påskehilsener til meg :







Mannen koser seg i solkroken. Han fikk et kort besøk av eskimokona. Kledd for Nordpolen Prøvde å dekke ansiktet med solbriller for å skjule hvor sliten jeg er.
Men velger likevel å vise dere hvordan jeg egentlig så ut i går. Hagemøblene har begynt så smått å komme på plass.




Vitoriaplommer vokser langs husveggen. Det er et veldig gammelt tre
  
Fjellet varmes av sola så her smelter det først
Kveldsbenken min er snart remkommelig
Hageboden min. Her skal snart sommerblomstene inn og vekstlys henges opp
 
Sedum klarter langs fjellet  Snart er den fin og lysegrønn
 
Mannen hakker is fra steintrappen så det skal bli lettere for meg å gå opp og ned
 
Se som det smelter Om en uke er all snøen borte
Takløken kommer frem fra snøen

Smeltevannet renner som en elv ned trappen


Så gikk jeg inn og koste meg med påskepynten

Bildene er tatt med mobiltlf så derfor litt mørke

 
 


 
 

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar